Je tvorcom aplikácie Jug-logic a Content-fries. Má bohaté skúsenosti s content marketingom, copywritingom, tvorbou funnelov, reklám a aj s automatizáciou predaja. Svoje publikum učí, ako vytvoriť kvalitný obsah a ako ho efektívne využívať na rôznych platformách a sociálnych sieťach ako sú Youtube, Instagram, Facebook, Tik Tok či LinkedIn a tak osloviť a pritiahnuť si svojich vysnívaných klientov.
"Buďte vy tou zmenou, ktorú chcete vidieť vo svete."
Ako urobiť zákazníkov šťastnejšími a vďaka tomu zvýšiť predaje
Kedy to kvantita bezkonkurenčne naloží kvalite a kedy to je naopak
Pochádza z Trenčína a už v skorom rannom veku ho pohltil svet online a internetu.
Počas základnej školy ho začala zaujímať tvorba web stránok a prvú platenú zákazku získal hneď v prvom ročníku strednej školy.
Po ukončení elektrotechnického vzdelania začal pracovať ako junior programátor web stránok a e-shopov.
Podieľal sa na tvorbe webovej aplikácie reklamácie sk a pracoval aj na projekte ministerstva školstva Erasmus, ktorý využíva väčšina vysokých škôl
Lukáš absolvoval veľké množstvo školení a kurzov, mimo iného sa niekoľkokrát zúčastnil prestížnej marketingovej konferencie Funnel Hacking Life v Spojených štátoch.
Roky pôsobil ako marketingový riaditeľ Akadémie Andyho Winsona. Je tvorcom aplikácie Jug-logic, ktorá pomáha ľuďom hospodáriť podľa stratégie siedmich Džbánov.
Jeho najväčším úspechom je vyvinutie špecializovanej aplikácie Content-fries, ktorá si získala popularitu hlavne na anglicky hovoriacom trhu.
Dnes túto aplikáciu využíva viac ako 2000 odberateľov a ďalší pribúdajú.
Lukáš je kvalifikovaným online marketérom a stratégom. Má bohaté skúsenosti s content marketingom, copywritingom, tvorbou funnelov a reklám aj s automatizáciou predaja.
Svoje publikum učí, ako vytvoriť kvalitný obsah a ako ho efektívne využívať na rôznych platformách a sociálnych sieťach ako sú Youtube, Instagram, Facebook, Tik-tok či LinkedIn a tak osloviť a pritiahnuť si svojich vysnívaných klientov.