Lukáš Gregor

Lukáš Gregor

Online marketér a stratég
Podpis odborníka
Kto je
Lukáš Gregor
?

Je tvorcom aplikácie Jug-logic a Content-fries. Má bohaté skúsenosti s content marketingom, copywritingom, tvorbou funnelov, reklám a aj s automatizáciou predaja. Svoje publikum učí, ako vytvoriť kvalitný obsah a ako ho efektívne využívať na rôznych platformách a sociálnych sieťach ako sú Youtube, Instagram, Facebook, Tik Tok či LinkedIn a tak osloviť a pritiahnuť si svojich vysnívaných klientov.

"Buďte vy tou zmenou, ktorú chcete vidieť vo svete."

Najnovšie vysielania odborníka

Teraz LIVE
27
min.
6.12.2022
20:00
#20 Princípy k vyšším príjmom

Ako urobiť zákazníkov šťastnejšími a vďaka tomu zvýšiť predaje

Biznis a kariéra
Teraz LIVE
36
min.
8.11.2022
20:00
#19 10x svoj obsah

Biznis a kariéra
Teraz LIVE
21
min.
25.10.2022
20:00
#18 Kedy je DOBRÉ lepšie ako PERFEKTNÉ

Kedy to kvantita bezkonkurenčne naloží kvalite a kedy to je naopak

Biznis a kariéra

Viac o Odborníkovi

Pochádza z Trenčína a už v skorom rannom veku ho pohltil svet online a internetu.

Počas základnej školy ho začala zaujímať tvorba web stránok a prvú platenú zákazku získal hneď v prvom ročníku strednej školy.

Po ukončení elektrotechnického vzdelania začal pracovať ako junior programátor web stránok a e-shopov.

Podieľal sa na tvorbe webovej aplikácie reklamácie sk a pracoval aj na projekte ministerstva školstva Erasmus, ktorý využíva väčšina vysokých škôl

Lukáš absolvoval veľké množstvo školení a kurzov, mimo iného sa niekoľkokrát zúčastnil prestížnej marketingovej konferencie Funnel Hacking Life v Spojených štátoch.

Roky pôsobil ako marketingový riaditeľ Akadémie Andyho Winsona. Je tvorcom aplikácie Jug-logic, ktorá pomáha ľuďom hospodáriť podľa stratégie siedmich Džbánov.

Jeho najväčším úspechom je vyvinutie špecializovanej aplikácie Content-fries, ktorá si získala popularitu hlavne na anglicky hovoriacom trhu.

Dnes túto aplikáciu využíva viac ako 2000 odberateľov a ďalší pribúdajú.

Lukáš je kvalifikovaným online marketérom a stratégom. Má bohaté skúsenosti s content marketingom, copywritingom, tvorbou funnelov a reklám aj s automatizáciou predaja.

Svoje publikum učí, ako vytvoriť kvalitný obsah a ako ho efektívne využívať na rôznych  platformách a sociálnych sieťach ako sú Youtube, Instagram, Facebook, Tik-tok či LinkedIn a tak osloviť a pritiahnuť si svojich vysnívaných klientov.